Vision Pro: «Ορόσημο» για τη βιομηχανία η νέα μάσκα μεικτής πραγματικότητας της Apple

Vision Pro: «Ορόσημο» για τη βιομηχανία η νέα μάσκα μεικτής πραγματικότητας της Apple

Ως «ορόσημο» για τη βιομηχανία χαρακτήρισαν, το ντεμπούτο της μάσκας μεικτής πραγματικότητας της Apple, σημαντικά στελέχη του χώρου της εικονικής πραγματικότητας, καλωσορίζοντας το νέο ανταγωνιστικό προϊόν του αμερικανικού τεχνολογικού γίγαντα.

Η Apple παρουσίασε τη Vision Pro στην ετήσια εκδήλωση WWDC τη Δευτέρα, επαληθεύοντας τις εικασίες των τελευταίων μηνών ότι η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει το δικό της προϊόν VR / εικονικής πραγματικότητας.

Η Apple δηλώνει ότι η Vision Pro θα δίνει στους χρήστες τη δυνατότητα να βλέπουν με έναν νέο και ξεχωριστό τρόπο το περιβάλλον γύρω τους. Θα μπορούν, δηλαδή, να χρησιμοποιούν τα μάτια και τα χέρια τους για να πλοηγούνται στις εφαρμογές και να κάνουν αναζήτηση με τη φωνή τους.

Εντυπωσιακό είναι ότι, με τη μάσκα, οι χρήστες θα μπορούν να παρακολουθούν ταινίες σε 3D με χωρικό ήχο, να βλέπουν τις δικές τους εικόνες ή βίντεο και να παίζουν βιντεοπαιχνίδια. Θα μπορούν, επίσης, να την χρησιμοποιούν και για τηλεργασία, με τα εργαλεία του Microsoft Office και το Adobe Lightroom.

Η Cher Wang, διευθύνουσα σύμβουλος του HTC, δήλωσε στο CNBC ότι με αυτόν τον τρόπο η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην παγκόσμια αγορά εικονικής πραγματικότητας θα αυξηθεί, καθώς η Apple θα δώσει μεγαλύτερη αίσθηση εγκυρότητας.

Ωστόσο, υπογράμμισε ότι ο περιοριστικός χαρακτήρας των υπηρεσιών της Apple, όσον αφορά τις πλατφόρμες και τις συσκευές μέσω των οποίων έχουν πρόσβαση οι χρήστες - είναι κάτι που την προβληματίζει, αναφέροντας πως «εάν οι προγραμματιστές είναι ''κλειδωμένοι'' σε ένα σύστημα, είναι δύσκολο γι' αυτούς να μεγιστοποιήσουν την εμβέλειά τους».

Η Apple Vision Pro θα είναι διαθέσιμη από τα 3.499 δολάρια στις αρχές του επόμενου έτους.

Metaverse

Η βιομηχανία της εικονικής πραγματικότητας προσπαθεί εδώ και καιρό να ληφθεί σοβαρά υπόψη από τους καταναλωτές, οι οποίοι την αντιμετωπίζουν, κυρίως, ως έναν τρόπο για να παίζουν περιστασιακά παιχνίδια και όχι ως μια συσκευή που θα μπορούσε να ενσωματωθεί στην καθημερινή τους ζωή.

Η εταιρεία Meta έχει σχεδιάσει το μέλλον της με βάση την ιδέα ότι οι άνθρωποι θα συμμετέχουν σε εικονικούς κόσμους μέσω των προϊόντων VR, όπως η σειρά ακουστικών Meta Quest και το κοινωνικό παιχνίδι Horizon Worlds VR, σε ένα δίκτυο εικονικών κόσμων, γνωστό ως «metaverse».

Αλλά η Meta δεν έχει βρει ακόμη την ευρεία εμπορική απήχηση που επιδιώκει για το προϊόν της, χάνοντας δισεκατομμύρια δολάρια από την επένδυσή της στην τεχνολογία κάθε χρόνο.

Διαβάστε επίσης: 

Vision Pro: Η νέα μάσκα μεικτής πραγματικότητας της Apple (pics & vid)

Quest 3: Ο Ζούκερμπεργκ αποκάλυψε τη νέα συσκευή εικονικής πραγματικότητας

Το ΔΝΤ προειδοποιεί για τις συνέπειες της τεχνητής νοημοσύνης στην αγορά εργασίας