H Hyundai θέλει να είναι στους τρεις μεγαλύτερους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων

H Hyundai θέλει να είναι στους τρεις μεγαλύτερους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Ο Όμιλος Hyundai ανακοίνωσε λοιπόν σχέδια για την αύξηση της ετήσιας παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Κορέα σε 1,51 εκατομμύρια μονάδες και της παγκόσμιας παραγωγής του σε 3,64 εκατομμύρια μονάδες έως το 2030.

Τη χρονιά αυτή, το Hyundai Motor Group θα έχει μια γκάμα συνολικά 31 ηλεκτρικών μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων μοντέλων από την Hyundai Motor, την Kia και την πολυτελή μάρκα Genesis. Η Kia θα λανσάρει το EV9, το πρώτο ηλεκτρικό SUV με τρεις σειρές καθισμάτων, φέτος και η Hyundai Motor σχεδιάζει να λανσάρει το IONIQ 7 το 2024.

Στο πλαίσιο της επίτευξης του υψηλού στόχου που έθεσε η Hyundai, θα ενισχυθεί η εγχώρια παραγωγική δυνατότητα του ομίλου, με την Kia να κατασκευάζει ένα νέο εργοστάσιο αφιερωμένο στην παραγωγή ηλεκτρικών PBV, ενώ επεκτείνει επίσης τις υπάρχουσες γραμμές παραγωγής στα εργοστάσια προκειμένου να αυξήσει τη δυνατότητα παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων.

Επιπλέον, ο Όμιλος θα επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στην έρευνα και εξέλιξη (Research & Development – R&D) και στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται μεταξύ άλλων η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας για ηλεκτρικά οχήματα επόμενης γενιάς, η επέκταση της γκάμας των ηλεκτρικών προϊόντων, η εξέλιξη βασικών εξαρτημάτων και προηγμένων τεχνολογιών και η δημιουργία ερευνητικών εγκαταστάσεων. 

Αυτό θα ενισχύσει την ολοκληρωμένη εμπορευσιμότητα υλικού και λογισμικού - και της ανάπτυξης ηλεκτρικών συστημάτων ισχύος (Power Electronics - PE) που είναι βασικά για την απόδοση των ηλεκτρικών οχημάτων, όπως οι μπαταρίες και οι ηλεκτροκινητήρες, και η ανάπτυξη τεχνολογιών για την αύξηση της αυτονομίας.

Ο Όμιλος σχεδιάζει να αναπτύξει διαδοχικά αποκλειστικές πλατφόρμες για κάθε κατηγορία οχημάτων στο πλαίσιο του συστήματος Integrated Modular Architecture – IMA (ολοκληρωμένης σπονδυλωτής αρχιτεκτονικής), συμπεριλαμβανομένης της πλατφόρμας «eM», η οποία έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα παρουσιαστεί το 2025. Οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούν IMA μπορούν να τυποποιήσουν μπαταρίες και κινητήρες αύξηση της ταχύτητας και της αποτελεσματικότητας ανάπτυξης του προϊόντος.

Επιπλέον, οι προαναφερθείσες εταιρείες δεσμεύτηκαν ότι θα δημιουργήσουν μια υποδομή φόρτισης υψηλής ταχύτητας για να μεγιστοποιήσουν την ευκολία φόρτισης για τους πελάτες ηλεκτρικών οχημάτων και να επεκτείνουν συνεχώς το δίκτυο φόρτισης στην Κορέα. Τον Απρίλιο του 2021, ο Όμιλος κυκλοφόρησε το E-pit, μια μάρκα φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων υψηλής ταχύτητας, και επίσης κυκλοφόρησε την πλατφόρμα φόρτισης υπηρεσιών E-pit (E-CSP) το επόμενο έτος.

Πέρυσι, η Hyundai Motor Group ανακοίνωσε ένα νέο πρόγραμμα βιώσιμης συνεργασίας για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο Όμιλος έχει επίσης εφαρμόσει ένα πρόγραμμα 5,2 τρισ. KRW (4 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) για να υποστηρίξει καλύτερα τους προμηθευτές στα μέτρα βελτίωσης των κερδών και ζημιών, της ρευστότητας και της ανταγωνιστικότητας.

Συγκεκριμένα, ο Όμιλος σχεδιάζει να επεκτείνει την υποστήριξη προς τους προμηθευτές ώστε να διαδραματίσουν ηγετικό ρόλο στην επιτάχυνση της μετάβασης της ηλεκτροκίνησης στη βιομηχανία ανταλλακτικών αυτοκινήτων και να συμβάλουν στην ποιοτική ανάπτυξη της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Έτσι η Hyundai Motor Grup θα μοιραστεί το κόστος με τους προμηθευτές της, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που προκύπτουν από τις διακυμάνσεις των πρώτων υλών και εχει πληρώσει περίπου 3,4 τρισ. KRW (2,6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) για την αύξηση της παράδοσης πρώτων υλών σε περισσότερους από 300 κύριους προμηθευτές πέρυσι.

Ο Όμιλος παρέχει εξωτερική συμβουλευτική διαχείρισης σε προμηθευτές που επιδιώκουν να αναπτύξουν νέες μελλοντικές επιχειρηματικές στρατηγικές και να ανακαλύψουν νέους κινητήρες επιχειρηματικής ανάπτυξης, ενώ βοηθά στελέχη και υπαλλήλους συνεργαζόμενων εταιρειών να αναπτύξουν μελλοντικές δυνατότητες κινητικότητας μέσω ειδικής εκπαίδευσης.