Η ιστορία μιας ξενοδόχου…
AP Photo/Ben Curtis
AP Photo/Ben Curtis

Η ιστορία μιας ξενοδόχου…

Είναι ωραίο να φιλοξενείς ανθρώπους. Δεν είναι μόνο το χρηματικό κέρδος, αλλά και η προσωπική ικανοποίηση να βλέπεις τους επισκέπτες του ξενοδοχείου σου να φεύγουν με ένα χαμόγελο και να σου λένε «θα ξανάρθουμε» ή οι πιο...ψηφιακοί «θα γράψουμε καλά λόγια στην πλατφόρμα».

Τώρα που η σεζόν ξεκινάει δυναμικά, τρέχω αλλά… φτάνω! Κρατήσεις, προμήθειες, λογαριασμοί, διαχείριση του προσωπικού, ε, όλο και κάποια αναποδιά. Αχ αυτός ο καυστήρας...

Τα δωμάτια πρέπει να είναι καθαρά και με όλα αυτά που περάσαμε τα τελευταία χρόνια, επιμένω να γίνεται έξτρα προσπάθεια στα ζητήματα απολύμανσης και καθαριότητας για να αισθάνονται άνετα και οικεία οι τουρίστες που μας επέλεξαν.

Φεύγει το λεωφορειάκι, το πλοίο δένει στο λιμάνι και έχουμε transfer. Οι πελάτες μας καταφτάνουν με πλουμιστά πουκάμισα, με μπαγκάζια, άλλοι κακόκεφοι από τη θάλασσα, άλλοι έτοιμοι για διακοπές! Πρέπει να τους καλοδεχτείς, να τους ηρεμήσεις ακόμα και αν καίγεσαι γιατί ξέμεινες από απορρυπαντικό για τα πιάτα. Και μιλάμε για πολλά πιάτα, καθώς η κουζίνα μας είναι «δυνατή» και τρώνε στο εστιατόριό μας, ακόμα και μη-ένοικοι του ξενοδοχείου. Μα πώς έγινε αυτό με το απορρυπαντικό; Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και με τη βοήθεια των προγραμμάτων για την καλύτερη διαχείριση των προμηθειών, θα τύχει και αυτό.

Μια στιγμή, φτάνει ο Θωμάς με τα λαχανικά και τα φρούτα. Πρέπει να τα τσεκάρω!

Επέστρεψα σε αυτά που σας έλεγα… Λοιπόν, στη reception και στην πισίνα ακούς αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, κινέζικα. Διαφορετικοί άνθρωποι, άλλες κουλτούρες μα εδώ θα τους κάνουμε να νιώσουν λίγο ντόπιοι. Έχω δει ότι το χαμόγελο και η καλοσύνη κερδίζουν, το έχουμε χρόνια το ξενοδοχείο μας και το πονάμε. Τους μαθαίνουμε και τα βασικά «Yia sou» ή «Ena Ouzo parakalo»!

Κάπου το απογευματάκι ηρεμώ, κάνω μια βόλτα στους χώρους, έχει αεράκι και σκέφτομαι όλα τα ωραία της δουλειάς μου. Δεν σας κρύβω ότι σκέφτομαι και τα στραβά, δικό μου είναι και θέλω να πάνε όλα καλά για τους πελάτες μου, για τους υπαλλήλους μου και για την οικογένεια μου.

Είμαι περήφανη που στο νησί με ξέρουν ως «η Ελένη η ξενοδόχος» και προσπαθώ να κάνω το καλύτερο που μπορώ για να προλαμβάνω καταστάσεις και να ρολάρει όμορφα η τουριστική σεζόν. Μέχρι την επόμενη.

Η Μινέττα Ασφαλιστική με τα προγράμματα Hotel Blue & Hotel Green μου παρέχει όσα χρειάζομαι για να είμαι προστατευμένη από οποιαδήποτε ζημιά συμβεί στο ξενοδοχείο. Στέκεται δίπλα μου σε αυτό και με κάνει να νιώθω πιο ασφαλής και σίγουρη!