Inform: Τα οφέλη της διασυνοριακής συγχώνευσης με την Austriacard και η στρατηγική ανάπτυξης

Inform: Τα οφέλη της διασυνοριακής συγχώνευσης με την Austriacard και η στρατηγική ανάπτυξης

Εμπλουτισμός χαρτοφυλακίου με αιχμή του δόρατος τις ψηφιακές λύσεις, διεύρυνση στο διεθνές αποτύπωμα και νέες στρατηγικές συνεργασίες αποτελούν τη στρατηγική ανάπτυξης για την INFORM, μέλος της Austriacard Holdings, με τη διασυνοριακή συγχώνευση να δίνει πρόσβαση σε κεφάλαια σε διεθνές επίπεδο καθώς και δυνατότητα για μεγαλύτερη διασπορά των προϊόντων σε 35 χώρες, όπως σημειώνει στο Liberal και στην Αντιόπη Σχοινά, ο Κώστας Λυμπερόπουλος, Commercial Director INFORM (member of AUSTRIACARD HOLDINGS). 

Η INFORM παρέχει σημαντικές ψηφιακές λύσεις στον τομέα του Digital Transformation των επιχειρήσεων, που ήρθαν να προστεθούν στα προϊόντα με τα οποία έγινε γνωστή. Ποια είναι τελικά τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που παρέχετε;

Η INFORM παρέχει μια διευρυμένη γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών ικανή να καλύψει τις ανάγκες κάθε επιχείρησης. 

Ξεκινώντας με τις ψηφιακές λύσεις, το portfolio μας περιλαμβάνει προϊόντα όπως το Digital On Boarding για την ταυτοποίηση ενός φυσικού προσώπου μέσα από το ψηφιακό κανάλι τόσο με την τεχνολογία dynamic selfie όσο και μέσω video conference με τους πιστοποιημένους Agents που διαθέτουμε, την πλατφόρμα e-Sign για την ψηφιακή υπογραφή εγγράφων, συμβολαίων, αιτήσεων κλπ τόσο για εσωτερική χρήση σε έναν οργανισμό (ακολουθώντας την εκάστοτε εγκριτική ροή που διαθέτει) όσο και για χρήση από τον τελικό καταναλωτή (π.χ. υπογραφή νέου συμβολαίου ή restructuring δανείου), την υλοποίηση ψηφιακών βοηθών (Chatbots, Virtual Assistant Applications κλπ) για την αυτοματοποιημένη και με την χρήση AI εξυπηρέτηση τόσο των εσωτερικών (όταν απευθύνεται στους υπαλλήλους) όσο και των εξωτερικών πελατών ενός οργανισμού, ψηφιακά πορτοφόλια (Digital Wallets), την ψηφιακή πλατφόρμα για τη δημιουργία, αποθήκευση και ανάκτηση εγγράφων (Statement On Demand & eArchiving) που περιλαμβάνει ιστορικότητα, notifications με την έκδοση του εγγράφου και διαχείριση χρηστών, λύσεις Process Automation με τεχνολογία Data Capture / OCR που συνδυάζεται με τη χρήση RPA για το μέγιστο επιδιωκόμενο αποτέλεσμα αυτοματοποίησης που καλύπτει την ανάγκη για εξαγωγή δεδομένων από έγγραφα, συμβόλαια κλπ.

Επιπλέον, των παραπάνω λύσεων, η INFORM είναι ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στον τομέα των ψηφιακών μεταβλητών εκτυπώσεων, καθώς επεξεργαζόμαστε καθημερινά τα δεδομένα σχεδόν του συνόλου της χώρας για την έκδοση λογαριασμών εταιριών ενέργειας ή κινητής τηλεφωνίας, τραπεζικών statements κλπ, στον τομέα της κατασκευής τραπεζικών (debit, credit και prepaid) αλλά και loyalty καρτών και της προσωποποίησής τους, ενώ παρέχουμε υπηρεσίες επιστολικού ταχυδρομείου με την ενσωμάτωση πλατφόρμας track & trace δίνοντας μία ολιστική λύση και εμπειρία στους πελάτες μας. Ο τομέας των εκτυπώσεων ασφαλείας είναι άλλη μία σημαντική δραστηριότητα για την εταιρία μας με έντονο εξαγωγικό χαρακτήρα καθώς έχουμε καταφέρει να καθιερωθούμε σε διεθνές επίπεδο και να κερδίσουμε διαγωνισμούς με ιδιαίτερα σύνθετες και πολύπλοκες εφαρμογές (τελευταίο project ήταν τα ψηφοδέλτια της Κένυας) αλλά και στο εσωτερικό (π.χ. ταινίες ασφαλείας ΕΟΦ, εισιτήρια ΟΑΣΑ), ενώ παρέχουμε εκτυπώσεις offset με μεγάλη γκάμα εφαρμογών.

Στα 125 χρόνια διαδρομής μας έχουν αλλάξει πολλά. Μεγαλώνουμε, εκσυγχρονιζόμαστε, επενδύουμε διαρκώς σε νέες τεχνολογίες και στην καινοτομία. Αυτό που έχει μείνει όμως σταθερό είναι η αξιοπιστία μας σε διεθνές επίπεδο και η εμπειρία – τεχνογνωσία που ξεπερνά τον έναν αιώνα. 

Πώς επηρέασε η ενεργειακή κρίση τις πωλήσεις την περυσινή χρονιά;

Η περυσινή χρονιά ήταν μια πρόκληση για το επιχειρείν στο σύνολό του σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο πόλεμος στην Ουκρανία και η συνακόλουθη ραγδαία αύξηση των τιμών ενέργειας οδήγησε σε δραματικές αυξήσεις στις πρώτες ύλες αλλά και στο κόστος παραγωγής. Μετά το πρώτο σοκ, καθώς όλα αυτά εξελίχθηκαν πολύ γρήγορα με αποτέλεσμα τους πρώτους μήνες να έχουμε ραγδαία αύξηση του κόστους χωρίς αντίστοιχη μετακύλιση στις τιμές πώλησης, στην συνέχεια ορίσαμε την στρατηγική μας που στηρίχθηκε σε τρείς βασικούς άξονες, την σταδιακή αύξηση των τιμών πώλησης ώστε να καλυφθεί μέρος της αύξησης του κόστους με παράλληλες ενέργειες εξοικονόμησης δαπανών, την ενίσχυση των πωλήσεων των ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών και την ενσωμάτωση νέων πελατών και έργων.

Με αυτό τον τρόπο καταφέραμε να αντιστρέψουμε την εικόνα του πρώτου εξαμήνου και σε επίπεδο έτους να είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα. Η αύξηση των πωλήσεων της INFORM ξεπέρασε το 100% με την συμβολή βεβαίως του έργου των ψηφοδελτίων της Κένυας, ενώ χωρίς αυτό το 25%.

Οι δε λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού, που αποτελούν και την αιχμή του δόρατος, από τα 2 εκατ. ευρώ μέσα σε 3 χρόνια εκτινάχθηκαν στα 9 εκατ. ευρώ (2019-2021) και συνέχισαν την αυξητική πορεία τους και το 2022.

Ποιες είναι οι προσδοκίες σας για τη φετινή χρονιά και ποιος ο σχεδιασμός σας για την επόμενη τριετία σε επίπεδο Ομίλου;

Είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι για την φετινή χρονιά και ήδη τα αποτελέσματα των πρώτων μηνών του έτους μας δικαιώνουν καθώς είναι αυξημένα σε σχέση με πέρυσι. Συνεχίζουμε να εντάσσουμε δυναμικά νέους πελάτες και νέα έργα σε όλες τις προϊοντικές μας κατηγορίες, ενώ είμαστε εκ των βασικών διεκδικητών στα μεγάλα έργα ψηφιοποίησης του δημοσίου, είτε ως ανάδοχος ή προσφέροντας την τεχνολογία μας. Είναι σημαντικό να τονίσω σε αυτό το σημείο ότι βασικό συστατικό της επιτυχίας μας είναι οι άνθρωποί μας. Χωρίς την αφοσίωσή τους και την καθημερινή δουλειά τους δεν θα μπορούσαμε να πετύχουμε τα σπουδαία αυτά αποτελέσματα.

Σε επίπεδο τριετίας ο στόχος μας είναι ο Όμιλος να εμπλουτίσει ακόμη περισσότερο το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών και των προϊόντων που προσφέρει – με έμφαση στο ψηφιακό κομμάτι - να διευρύνει το διεθνές αποτύπωμα με το άνοιγμα νέων αγορών και να αυξήσει τις στρατηγικές του συνεργασίες. 

Ως Όμιλος έχετε προβεί σε σημαντικές επενδύσεις και εξαγορές τα τελευταία χρόνια. Είστε ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματά τους και ποια είναι τα πλάνα σας για το μέλλον;

Σήμερα η Austriacard Holdings αποτελεί διεθνώς έναν από τους κορυφαίους παρόχους λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού. Παρέχουμε προϊόντα και υπηρεσίες ψηφιακής ασφάλειας στους τομείς των πληρωμών, των κρατικών εγγράφων, των μεταφορών, της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και γενικά όπου απαιτούνται υψηλές προδιαγραφές ασφαλείας για εφαρμογές μικροτσίπ. Εξάγουμε τεχνογνωσία σε 35 χώρες κατέχοντας ηγετική θέση στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη στον Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα.

Προχωρούμε γοργά προς το στόχο μας να δημιουργήσουμε μία παγκόσμιου κλάσης εταιρεία μέσω οργανικής ανάπτυξης αλλά και πιθανώς με στοχευμένες εξαγορές που μπορούν να εμπλουτίσουν το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας, καθώς και το γεωγραφικό μας αποτύπωμα.

Ισχυροποιούμε περαιτέρω την ηγετική θέση που κατέχουμε στον τομέα έξυπνων καρτών, υπηρεσιών και λύσεων πληρωμών στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, την Σκανδιναβία, καθώς επίσης και στον κλάδο των Challenger Banks, ενώ ταυτόχρονα επεκτεινόμαστε σε νέες γεωγραφικές περιοχές όπως σε Ηνωμένες Πολιτείες, Μέση Ανατολή και Αφρική. Στοχεύουμε να είμαστε ο πάροχος πρώτης επιλογής για τους πελάτες μας στις ασφαλείς λύσεις διαχείρισης δεδομένων, ενώ ταυτόχρονα εμπλουτίζουμε το χαρτοφυλάκιο λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού.

Ποια είναι τα οφέλη της διασυνοριακής συγχώνευσης;

Η ολοκλήρωση της διασυνοριακής συγχώνευσης και η παράλληλη εισαγωγή στα Χρηματιστήρια Βιέννης και Αθήνας αποτελεί ορόσημο για τον Όμιλο της AUSTRIACARD HOLDINGS. Με 126 χρόνια αδιάλειπτης ιστορίας και επιτυχούς παρουσίας στην αγορά, με τις ιστορικές μας ρίζες στην Ελλάδα, έχοντας αναπτύξει παράλληλα το επιχειρησιακό μας αποτύπωμα σε τρεις ηπείρους τα τελευταία χρόνια, ο Όμιλος επανενώνεται, κάτω από την ομπρέλα της AUSTRIACARD HOLDINGS. 

Τα οφέλη είναι πολλαπλά, καθώς προσδίδει σε έναν Όμιλο υψηλής τεχνολογίας τη δέουσα αναγνωρισιμότητα, πρόσβαση σε κεφάλαια σε διεθνές επίπεδο για την περαιτέρω ανάπτυξή μας, ενώ δίνει τη δυνατότητα για μεγαλύτερη διασπορά των προϊόντων μας σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται ο Όμιλος.

Τέλος, τα 2.500 άτομα του προσωπικού που σήμερα εργάζονται στον Όμιλο, στις επτά παραγωγικές εγκαταστάσεις που διαθέτουμε σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ανδόρρα, Αυστρία, Ρουμανία και Ελλάδα, στα οκτώ κέντρα προσωποποίησης σε Ηνωμένες Πολιτείες, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Αυστρία, Πολωνία, Ρουμανία, Ελλάδα και Τουρκία, και στα γραφεία πωλήσεων που διαθέτουμε σε τρεις ηπείρους, αισθάνονται μέρος ενός ενιαίου διεθνούς οργανισμού.