Οι συνδρομητές της υπηρεσίας Premium, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της, αυξήθηκαν κατά 15% στα 210 εκατομμύρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 206 εκατομμύρια.
Spotify: Ξεπέρασε τους 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες τον μήνα
Shutterstock
Shutterstock

Spotify: Ξεπέρασε τους 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες τον μήνα

Οι συνδρομητές της υπηρεσίας Premium, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της, αυξήθηκαν κατά 15% στα 210 εκατομμύρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 206 εκατομμύρια.

To Spotify ξεπέρασε για πρώτη φορά το όριο του μισού δισεκατομμυρίου ενεργών χρηστών, με τη μετοχή του να κάνει άλμα 5%, καθώς βοηθήθηκε από την επέκταση της σε περισσότερες αγορές.

Ο αριθμός των μηνιαίως ενεργών χρηστών αυξήθηκε στους 515 εκατομμύρια το πρώτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις οδηγίες της Spotify και τις προβλέψεις των αναλυτών για 500 εκατομμύρια, σύμφωνα με τα στοιχεία IBES της Refinitiv.

Οι συνδρομητές της υπηρεσίας Premium, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της, αυξήθηκαν κατά 15% στα 210 εκατομμύρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 206 εκατομμύρια.

Η πρόβλεψή της για 217 εκατομμύρια premium συνδρομητές για το τρέχον τρίμηνο ξεπέρασε επίσης τις προσδοκίες για 212 εκατομμύρια, καθώς η εταιρεία προέβλεψε μηνιαίους ενεργούς χρήστες 530 εκατομμυρίων.

Το Spotify παρουσίασε πέρυσι τα πλάνα του για να φτάσει το 1 δισεκατομμύριο χρήστες μέχρι το 2030 και τα 100 δισ. δολάρια σε ετήσια έσοδα. Υποσχέθηκε επίσης αποδόσεις υψηλού περιθωρίου κέρδους από την δαπανηρή επέκτασή της στα podcasts και τα ακουστικά βιβλία.

Ωστόσο, τα τριμηνιαία έσοδα της εταιρείας ύψους 3,04 δισ. ευρώ δεν έπιασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 3,08 δισ. ευρώ και η εταιρεία εμφάνισε μεγαλύτερες ζημίες από τις αναμενόμενες.

Πολλοί συνδρομητές έρχονται με δωρεάν δοκιμές ή ως μέρος ενός οικογενειακού προγράμματος και το Spotify δεν έχει έσοδα αμέσως, τα οποία αρχίζουν να έρχονται ένα τρίμηνο αργότερα, είπε.

Μια αδύναμη αγορά διαφημίσεων λόγω της συνεχιζόμενης οικονομικής αβεβαιότητας έχει οδηγήσει σε χαμηλότερες τιμές, πλήττοντας τα περιθώρια κέρδους του Spotify. Το μικτό περιθώριο κέρδους υποχώρησε στο 25,2% από 25,3% το προηγούμενο τρίμηνο.

Η πρόβλεψη εσόδων της Spotify για το τρέχον τρίμηνο ύψους 3,2 δισ. ευρώ ήταν επίσης κατώτερη των προσδοκιών για 3,26 δισ. ευρώ.