Ερευνητικό API και βιβλιοθήκες εμπορικού περιεχομένου τα νέα εργαλεία του TikTok
Shutterstock
Shutterstock

Ερευνητικό API και βιβλιοθήκες εμπορικού περιεχομένου τα νέα εργαλεία του TikTok

Η Βιβλιοθήκη Εμπορικού Περιεχομένου και η επέκταση της πρόσβασης στο Ερευνητικό API είναι τα νέα εργαλεία τα οποία το TikTok ανακοίνωσε πως είναι διαθέσιμα για Ευρωπαίους ερευνητές από την ακαδημαϊκή κοινότητα.

Αναφορικά με την επέκταση της πρόσβασης «στο Ερευνητικό API μας στην Ευρώπη» και τα «διαθέσιμα νέα εργαλεία διαφάνειας για εμπορικό περιεχόμενο», η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αυτά τα εργαλεία «έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν τη διαφάνεια σχετικά με το περιεχόμενο στην πλατφόρμα μας και ενημερώνονται από σχόλια ερευνητών και της κοινωνίας των πολιτών».

Νωρίτερα φέτος, κυκλοφόρησε μια αρχική έκδοση του Ερευνητικού μας API σε ακαδημαϊκούς ερευνητές στις ΗΠΑ δωρεάν, ώστε να διευκολυνθεί η ανεξάρτητη έρευνα στην πλατφόρμας μας και να υπάρξει διαφάνεια στο περιεχόμενο του TikTok. Από τότε, έγιναν περισσότερες από 60 αιτήσεις από μη κερδοσκοπικούς ακαδημαϊκούς ερευνητές στις ΗΠΑ για θέματα που σχετίζονται με τις τάσεις των καταναλωτών, την παραπληροφόρηση, την ψυχική υγεία και άλλα.

Τις επόμενες εβδομάδες, μη κερδοσκοπικοί ακαδημαϊκοί ερευνητές στην Ευρώπη θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση για πρόσβαση στο Ερευνητικό API μας.

«Καθώς επεκτείνουμε την πρόσβαση, θα αρχίσουμε να παρουσιάζουμε επίσης βελτιώσεις στο Ερευνητικό API μας με βάση τα σχόλια της κοινότητας. Αρχικά, παρουσιάζουμε την Πρόσβαση στο Εργαστήριο (Lab Access). Σε περισσότερες από τις μισές αιτήσεις που έχουμε λάβει ζητείται συνεργασία με άλλους ερευνητές, επομένως σύντομα θα επιτρέψουμε σε έως και 10 ερευνητές να συνεργαστούν σε ένα κοινό ερευνητικό έργο.

Όλοι οι ερευνητές θα πρέπει να έχουν τον δικό τους λογαριασμό TikTok for Developers και να βρίσκονται στις ΗΠΑ ή την Ευρώπη για να έχουν πρόσβαση στο Ερευνητικό API μας. Οι κύριοι ερευνητές θα μπορούν να υποβάλλουν μία μόνο αίτηση για συνεργάτες από το ίδιο πανεπιστήμιο. Τα έργα που αφορούν πολλά πανεπιστήμια θα πρέπει να υποβάλλουν χωριστές αιτήσεις για κάθε ίδρυμα. Για να κάνουμε τη διαδικασία υποβολής πιο εύκολη, θα παρουσιάσουμε μια ηλεκτρονική φόρμα για αιτήσεις», αναφέρει η εταιρεία.

Η Βιβλιοθήκη Εμπορικού Περιεχομένου 

Τι είναι η Βιβλιοθήκη Εμπορικού Περιεχομένου; Μια βάση δεδομένων με δυνατότητα αναζήτησης, με πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμένες διαφημίσεις και τα μεταδεδομένα διαφήμισης, όπως το διαφημιστικό δημιουργικό, τις ημερομηνίες προβολής της διαφήμισης, τις κύριες παραμέτρους που χρησιμοποιούνται για τη στόχευση (π.χ. ηλικία, φύλο), τον αριθμό των ατόμων στα οποία προβλήθηκε η διαφήμιση και άλλα.

Περιλαμβάνει επίσης πληροφορίες σχετικά με περιεχόμενο εμπορικής φύσεως που είτε διαθέτει ετικέτα επί πληρωμή συνεργασίας ή ετικέτα προώθησης, όπως περιεχόμενο που προωθεί μια επωνυμία, ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, αλλά δεν είναι διαφήμιση επί πληρωμή. 

Πρόσβαση παρέχεται επίσης σε ένα API Εμπορικού Περιεχομένου (Commercial Content API). Οι ερευνητές θα πρέπει να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό TikTok for Developers και να υποβάλουν μια αίτηση πρόσβασης στο API εμπορικού περιεχομένου, την οποία εξετάζουμε ώστε να αποτρέψουμε τους κακόβουλους παράγοντες από την κακή χρήση αυτών των δεδομένων.

Αν και οποιοσδήποτε μπορεί να έχει πρόσβαση στη Βιβλιοθήκη Εμπορικού Περιεχομένου, αυτή τη στιγμή, είναι διαθέσιμα μόνο δεδομένα από την Ευρώπη. Σκοπεύουμε να συμπεριλάβουμε περισσότερα διαφημιστικά δεδομένα από περισσότερες χώρες στο μέλλον. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες σε αυτό το API και η πρόσβαση είναι διαθέσιμη στο TikTok για προγραμματιστές (TikTok for Developers).